كسب درآمد از پاپ آپ كسب درآمد از پاپ آپ .

كسب درآمد از پاپ آپ

آموزش كسب وكار اينترنتي

روياي كسب درآمد از اينترنت و داشتن درآمد اينترنتي، هر روز دست يافتني تر مي شود. در اين قسمت از سايت مي خواهيم فرا بگيريم چطور ظرف مدت ۳ روز، بله درست است: فقط ۳ روز، كسب و كار اينترنتي خود را شروع كنيم. كسب و كاري كه تنها وظيفه ما در آن تبليغ كردن است و ساير كارها مانند بسته بندي، ارسال و تسويه حساب با مشتري بر عهده فروشندگان شركت است. هفته اي يك بار هم با ما تسويه حساب خواهد شد!!

راه اندازي فروشگاه اينترنتي با سيستم خريد پستي و پرداخت در زمان تحويل تنها با ۶۰۰۰ تومان!!! بدون نياز به محصول از سوي شما.
بله درست است؛ ميتوانيد تنها با ۶۰۰۰ تومان صاحب فروشگاه اينترنتي با چيزي بالغ بر ۱۰۰،۰۰۰ نوع محصول مختلف شويد.

چه كار بايد بكنم؟ در اين روش كسب درآمد اينترنتي، ما به عنوان همكار سيستم همكاري در فروش ايران ماركت سنتر، محصولات آن را در سطح اينترنت به فروش رسانده و شركت پس از ارسال سفارش مشتري و تسويه حساب با او، هفته اي يك بار هم با ما تسويه حساب خواهد كرد.

چگونه اين كار را انجام دهم؟ براي راه اندازي اين فروشگاه اينترنتي خارق العاده كه با سرويس خريد پستي و پرداخت در زمان تحويل در اختيار شما قرار ميگيرد، بايد مراحل زير را طي كنيد كه مجموعاً چيزي حدود ۳ روز زمان مي برد تا فروشگاه آنلايني با ۱۰۰،۰۰۰ محصول مختلف داشته باشيد

۱- ابتدا قبل از هر كاري بايد در اين سيستم ثبت نام كنيد. شماره حساب بايد به نام خودتان باشد. اگر حساب سيبا بانك ملي نداريد، ميتوانيد بعد از افتتاح حساب، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نماييد.

جهت ثبت نام روي تصوير زير كليك كنيد

۲- بعد از اتمام عضويت شما بايد يك دامين تهيه كنيد. شركت هاي مختلفي خدمات ثبت دامين انجام مي دهند در زير به طور نمونه اسامي ۴ شركت معتبر به شما پيشنهاد ميشود. قيمت دامين ها نهايتا تا ۵ هزار تومان در شركت ها مختلف با هم تفاوت دارد. پيشنهاد ما: شركت فراكارانت  شركتهايي هستند دامين خيلي ارزانتر ميدهند اما خدمات مطلوب ندارند.

الويت اول سايت معتبر ايرانيك با هزينه فقط  ۵۵۰۰ تومان

http://www.iranic.com

www.iranhost.com  ايران هاست
www.parsdata.com پارس دتا
www.karait.com فراكارانت

◦دامنه (دومين): همان آدرسي است كه با تايپ آن در نوار آدرس مرورگرتان، سايتتان باز خواهد شد. مثلاً با تايپ kasbokar.org همين سايت باز ميشود. يعني در عبارت www.kasbokar.org نام kasbokar و پسوند org. خواهد بود.

◦نكاتي پيرامون انتخاب نام دامنه: ۱٫ كوتاه باشد. ۲٫ به خاطر سپرن آن آسان باشد. ۳٫ بهتر است از نام هاي مشابه سايتهاي بزرگ استفاده نشود چرا كه باعث گيج شدن بازديد كننده مي شود و به خاطر سپاري آن را دشوار مي كند.

به طور نمونه آدرس هاي زير قابل ثبت ميباشند و فعلا كسي مالك اين دامين ها نيست شما هر نامي را كه مايل مي باشيد انتخاب كنيد مثال مخفف اسم و فاميل خوتان و يا هر نامي كه مربوط به فروش و خريد مي باشد:

با افزايش قيمت دلار پسوندهاي خارجي بسيار گران شده اند لذا بهتر است از پسوند IR با هزينه ۵۵۰۰ استفاده كنيد

۱- irkharid.org قابل ثبت مي باشد

۲-  irkharid.biz قابل ثبت مي باشد.

۳- irkharid.info قابل ثبت مي باشد.

۴- iran-kharid.com قابل ثبت مي باشد.

۵- iran-kharid.net قابل ثبت مي باشد.

۶- irforosh.net قابل ثبت مي باشد.

۷- irforosh.org قابل ثبت مي باشد.

۸- forosh24.org قابل ثبت مي باشد.

۹- forosh24.net قابل ثبت مي باشد.

۱۰- forosh24.info قابل ثبت مي باشد.

در مسير ثبت دامنه در ساير ثبت كننده هاي دومين، DNS هاي دامنه را روي موارد زير تنظيم كنيد

ns1.shoperpost.com
ns2.shoperpost.com

۳- پس از اتمام ثبت دامنه وارد بخش كاربري خود شده (از طريق وارد كردن ايميل و رمز عبور خود در كادر سوم سمت چپ در سايت iranmc.net) اگر هنوز ثبت نام نكرده ايد اينجا كليك كنيد

توجه: پارك دامين ربطي به داشتن دانش مديريت يا طراحي سايت ندارد با پارك دامين , دامين شما به جاي دامين اصلي سايت ايران ماركت ظاهر مي شود و مي توانيد  آنرا و يا محصولاتي از آنرا تبليغ كنيد و نياز به هيچگونه مديريتي ندارد و فقط ساليانه بايد هزينه دامين را  به شركتي كه از ان خريداري كرده ايد پرداخت كنيد تا تمديد شود
كسب در آمد

سپس به بخش تنظيمات برويد (از طريق منوي بالاي صفحه بخش كاربري خود)

كسب و كار

روي قسمت “پارك دامين تبليغاتي” كليك كنيد.

كسب و كار اينترنتي

در پايين صفحه درون كادر، نام دومين خود به همراه پسوند را نوشته و كليد ثبت را كليك كنيد.

اينترنت

۴- ثبت دامنه به نام شما و پارك شدن آن حدود ۲ تا ۳ روز زمان مي برد. بعد از اين مدت، شما سايتي خواهيد داشت كه در آن حدود ۱۰۰،۰۰۰ نوع محصول مختلف براي فروش وجود دارد. از اينجا به بعد فقط بايد تبليغ كنيد. فقط اين سايت را تبليغ كنيد و كسب درآمد نماييد. محتويات سايت شما دقيقا مانند اين سايت نمايش داده ميشود: www.bwinkala.ir و هر خريدي از سايت شما انجام شود آن سفارش در پنل بازاريابي شما ثبت ميشود و پورسانت آن به شما تعلق ميگيرد.

در اين سايت محصولات متنوعي با پورسانت هايي تا ۸۵ درصد از قيمت كل كالا تعريف شده است كه اگر خريدار از طريق تبيلغات شما يكي از اين محصولات را خريداري نمايد، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور مي شود. پورسانت برخي از محصولات به حدي بالا است كه تقريبا بيش از ۹۰ درصد از سود فروش، براي تبليغ كننده منظور شده است.
تعيين پورسانت بالا به دليل رقابتي است كه بين فروشندگان در اين سيستم وجود دارد. بنابراين در اين سيستم، بيشترين سود نصيب تبليغ كنندگان مي شود.( كالاهاي با پورسانت بيشتر جهت رويت بهتر در رديف هاي بالاتر قرار ميگيرند)

چطور تبليغ كنم؟

راههاي بيشماري براي تبليغ سايت و محصولات خود داريد كه در ادامه چند نمونه آن را ذكر مي كنم:

۱٫تبليغ از طريق سايت يا وبلاگي ديگر: منظورم اين است كه تبليغات را از طريق سايت ديگري كه متعلق به خود شماست، انجام دهيد. اين سايت را مي توانيد بر اساس آنچه در مقالات بخش كار در منزل | درآمد اينترنتي تحت نام “راه اندازي كسب و كار اينترنتي در ايران” نوشته ام، آماده سازي كنيد. يعني سايتي در زمينه دلخواهتان با مطالب باارزش و اصلي. با اين حساب مي توانيد بازديدكنندگان را به سايت خود جذب كنيد. حالا دو راه پيش پاي شما قرار دارد: يكي اينكه سايت فروشگاهي خود را از طريق لينك و بنرهاي مختلف تبليغ كنيد و ديگر اينكه محصولات مرتبط با موضوع سايت دوم خود را از سايت فروشگاهيتان برگزيده و لينك آنها را در ميان مطالب قرار دهيد. البته پيشنهاد ميكنم از هر دو اين روشها به صورت تؤامان استفاده كنيد يعني از راه سوم!

۲٫تبليغات در سايتهاي ديگران: مي توانيد بنر يا لينك خود را در سايتهاي ديگر قرار دهيد. شايد مجبور شويد براي اين كار پول پرداخت كنيد. (هرگز از روش لينك كردن مثلثي استفاده نكنيد.) البته مي توانيد به جاي پول، مقاله اي درباره موضوع سايت مورد نظرتان بنويسيد و آن را به شرط درج لينكتان در ميانه اش، به مدير سايت بدهيد.

۳٫تبليغات در سايتهاي پرداخت در برابر كليك: اين هم روش مناسبي به نظر مي آيد هرچند كه هزينه بر است. نمونه هاي فارسي اين سايتها هم وجود دارند و البته نمونه هاي غيرفارسي. (در مورد نمونه هاي انگليسي دقت داشته باشيد كه محدوده جغرافيايي براي آگهي خود را ايران انتخاب كنيد تا تنها بازديدكنندگان ايراني بتوانند آگهي شما را ببينند.)

۴٫تبليغات گوگل ادوردز: شايد كه نه، مطمئناً يكي از بهترين انتخابهاست. در اين سرويس تبليغاتي گوگل، مي توانيد انتخاب كنيد كه تبليغ شما براي جستجوي چه كلمات كليدي  و چه ip هايي (يعني چه كشورهايي) نمايش داده شود. در اين حالت وقتي كاربر كلمه اي خاص را جستجو مي كند، آگهي هايي كه آن كلمه را برگزيده باشند، در كنار يا بالاي صفحات نتايج جستجو (SERPs) نمايش داده خواهند شد. اين كار را شركتهاي بسياري براي شما انجام مي دهند كه مي توانيد از طريق جستجو در گوگل، آنها را بيابيد.
در صورت داشتن هرگونه سئوال، از بخش تماس با ما استفاده كنيد.

۵٫جوامع مجازي و فروم ها: در جوامع مجازي با افراد آشنا شويد و سايت خود را به آنها معرفي كنيد. دقت كنيد معرفي بايد در زمان مناسب صورت گيرد نه به محض آشنايي!
همچنين در فروم ها مي توانيد در بحثهايي كه دوست داريد شركت كنيد، همچنين در بحثهايي كه محصولي در فروشگاه درباره آن وجود دارد، سپس لينك صفحه محصول را (با رعايت قوانين فروم) ارائه دهيد. البته مي توانيد (باز هم با رعايت قوانين فروم) آدرس سايت خود را در امپايتان در فروم ها قرار دهيد. دو تا از معروف ترين فروم ها عبارتند از:

۶٫ايميل ماركتينگ: ارسال ايميلهاي تبليغاتي؛ البته به هيچ وجه منظور من ارسال اسپم نيست. ايميل ماركتينگ يعني ارسال ايميل تبليغاتي براي افرادي كه تمايل خود را به دريافت چنين ايميلهايي اعلام كرده اند. مثلاً افرادي كه در خبرنامه يكي از سايتهاي شما عضو شده اند، مي توانند گزينه مناسبي براي دريافت ايميلهاي تبليغاتي شما باشند. دقت داشته باشيد كه ارسال ايميلهاي تبليغاتي ناخواسته فقط باعث آزار دريافت كننده شده و مي تواند زمينه نارضايتي وي از سايت شما را فراهم سازد. پس به سراغ شركتهاي مدعي ايميل ماركتينگ و نرم افزارهاي جمع آوري ايميل نرويد.

۷٫تبليغات سنتي: چه روشهايي به ذهنتان مي رسد؟ حتماً تبليغات تلويزيوني وسط دو نيمه فينال جام باشگاههاي اروپا!! نه بابا، اين همه ولخرجي اصلاً لزومي نداره! يا حداقل براي شروع نيازي به اين همه ولخرجي نداريد! با روشهاي معمولي مثل چاپ و توزيع تراكت ميتونيد شروع كنيد. البته اين كار را بهتر است از مناطقي كه مي دانيد بيشتر از كامپيوتر و اينترنت استفاده مي كنند، شروع كنيد. در اين تراكتها مي توانيد كل محصولات فروشگاه يا دسته اي از آنها را معرفي كنيد يا حتي يكي از محصولات را.
براي خود كارت ويزيت طراحي كنيد و آن را به افراد بدهيد. كارت ويزيتتان بايد حاوي آدرس سايتتان باشد.
پوستر طراحي كنيد و آن را در كافي نت ها، فروشگاههاي عرضه محصولات فرهنگي، فروشگاههاي كامپيوتر و كلاً اماكن مرتبط با محصولات سايت نصب كنيد.
هداياي تبليغاتي مثل خودكار، سررسيد، دفترچه تلفن و … هم انتخابهاي جالبي به شمار مي روند.
ارزانترين وسيله ي پركاربرد در بين كاربران كامپيوتر چيست؟ پد موس. همان صفحاتي كه زير موس خود قرار مي دهيد تا راحت تر كار كند و ضربه نخورد. مي توانيد روي آنها تبليغ كرده و به رايگان به كاربران كامپيوتر بدهيد.
آگهي در مطبوعات فراموش نشود، مثلاً در روزنامه يا پيكهاي تبليغاتي محلي  و … .
سي دي كاتالوگ. طراحي و توزيع سي دي هاي تبليغاتي هم يكي ديگر از راههاي مؤثر است. البته CD، چون مي توان در آن لينك به سايت هم قرار داد، مي تواند يكي از مؤثرترين ابزارهاي تبليغاتي باشد.

چقدر زمان لازم دارد؟همانطور كه حتماً تا اينجا متوجه شديد، كاري كه قرار است انجام دهيم، نيازي به تخصيص زمان زياد ندارد كه با حداقل زمان هم مي توان آن را انجام داد و نتيجه ي قابل قبولي گرفت. در اين كسب و كار اينترنتي و كلاً راههاي كسب درآمد از اينترنت، آنچه كه تضمين كننده موفقيت است روش است نه كار سخت و زياد. البته هميشه به كار بردن بهترين روشها، به معني موفقيت نيست كه بايد اين روشها را به بهترين شكل پياده سازي كرد.

پس سعي كنيد تا مي توانيد روشهاي مختلف را فرا گرفته و تمركز خود را بر اجراي صحيح اين روشها بگذاريد. مطمئن باشيد با روزي دو تا سه ساعت هم مي توانيد پول درآوريد. پس كاملاً واضح است كه مي توانيد اين كار را در ساعات خالي و اوقات قراغتتان و به عنوان شغل دوم انجام دهيد آن هم بدون نياز به هيچ سرمايه خاصي. يك كار پاره وقت استثنايي براي عزيزاني كه به دنبال كار پاره وقت و كار در منزل هستند.

چقدر مي توانم پول درآورم؟مسلماً همه در قبال زمان و انرژي كه به يك كار اختصاص مي دهيم، انتظار درآمد داريم. اين كار اينترنتي هم از اين گزينه مستثني نيست. وقتي مي گذاريم و كارهايي براي تبليغ سايت فروشگاهي خود و محصولات مختلف آن انجام مي دهيم. اما پاسخ اين سئوال اساسي كه در قبال انجام اين كارها، بايد انتظار چه مقدار درآمد داشته باشيم: مسلماً در هيچ كسب و كار و بيزينسي نمي توان گفت كه قطعاً در پايان هر ماه، مقداري خاص مثلاً ۷۰۰ هزار تومان، درآمد خواهيم داشت اما همواره مي توان متوسط درآمدي ارائه كرد. اينجا و در كسب و كار همكاري در فروش از طريق فروشگاه اينترنتي آماده خود، مي توان متوسط درآمدي ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار توماني در صورت انجام صحيح روشها انتظار داشت. با توجه به تنوع بالاي محصولات، نيز استفاده از روشهاي تبليغاتي مؤثر كه در بالا ذكر شد؛ رسيدن به چنين درآمدي و حتي درآمدهاي بالاتر به هيچ وجه عجيب نيست.

چنانچه بتوانيد رتبه گوگل دامين خود را به ۴ يا بيشتر برسانيد درآمد بسيار فراتر از انتظارتان نصيبتان ميشود.

مزاياي كسب و كار اينترنتي

بيزينسي براي هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته.
سرمايه مورد نياز بسيار پايين و در حد صفر يعني بيزينس بدون سرمايه!
بازاري به گستردگي ايران…
امنيت شغلي بسيار بالا.
فرصت درآمدزايي برابر براي خانمها و آقايان (درآمد در برابر كار نه در برابر خانم يا آقا بودن).
ساعات كاري كاملاً در اختيار خودتان است!
اگر امروز نتوانستيد به خاطر مريضي كار كنيد، درآمدتان قطع نخواهد شد!
محل كارتان از همه جا قابل دسترس است؛ هرجا كه اينترنت باشد!
در كسب و كارهاي اينترنتي، بخش اعظم كار توسط سيستم انجام مي شود و كار شما ايده دادن است!
نگهداري ساليانه اين بيزينس هزينه اي بسيار پايين در حد ۱۵هزار تومان دارد!
بسياري از روشهاي تبليغات شما، رايگان هستند!

شما ميتوانيد پس از عضويت ايميل خود را در بخش نظرات همين مطلب به صورت خصوصي ثبت كنيد تا انواع راهنمايي ها و كتب آموزشي در رابطه با افزايش بازدهي كارتان(كسب درآمد) براي شما ارسال شود.


برچسب: ، بازاريابي، بهترين سايت كسب در آمد، در آمد از طريق اينترنت، مزاياي كسب و كار اينترنتي، همكاري در فروش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۳۸:۲۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :